Please Click My Adv... ThankYou!

Please Click. TQ!

Tuesday, December 31, 2013

bubyee 2013 & hellooo 2014

Hello~ :)



Berapa minit lagi nak masuk tahun baru da,, tahun 2014... So aku pun xnak lepaskan peluang ne tuk ucapankan selamat tahun baru kepada family, sahabat & kawan, cinta hati, orang yang mengenali diri, orang yang memusuhi diri dan tuk semua lar... heheheee...

Jujur aku katakan tahun 2013 ne banyak bagi aku erti kehidupan dan makna sebuah kehidupan... Pahit, manis, masam dan pahit, segalanya telah aku tempuhi biarpun kekadang aku terasa lemah & tak sanggup tuk teruskan kehidupan yang penuh dugaan, tapi aku percaya kita tak kan di uji melebihi sesuatu di luar kemampuan kita... dan ujian dan dugaan tue lar yang banyak mendewasakan dan mematangkan aku... Aku bersyukur kehadrat Illahi kerana terpilih tuk semua ne... Alhamdulillah...



Pasal azam dan impian tuk tahun 2013 ne masih ada yang belum terlaksana sepenuhnya... Agak kecewa disitu... T.T tapi InsyaAllah akan aku cuba penuhinya tahun 2014 ne... Doakan aku supaya dipermudahkan segala urusan ya! Thanks! :) Buku tuk tahun 2013,akan ku simpan dan gunakannya sebagai rujukan tuk di tahun 2014 ne... Eyaala, sebagai panduan tuk kita tak mengulangi kesilapan yang sama... We learn from our mistake... 

Oke lar, nak taip panjang2 pun line disconnect tetiba,balik2 pulak tue... T.T kin aku high blood weiii... nak connect punya main lama nak tunggu tapi disconnect sendiri kejap jerr... Maybe line pun nak celebrate new year kot... bahahaaaa...

Love,
Miss Boo


3 comments:

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥