Wednesday, January 1, 2014

Wishlist for 2014



Hello~ :)

Alhamdulillah, masih diberikan peluang untuk bernafas pada hari ini... heheeee... Today is the first blank page of a 365 page book, so you have to write a good one... cehhhh~ (oh my english) hahahahaa... aku pun macam yang lain juga ada azam sendiri untuk tahun baru 2014, harap2 tercapailah dengan izin Allah... yang penting usaha dan semangat untuk capai target tue yang penting jangan hangat2 taik ayam da lar.. ne tak awal2 jer semangat setinggi gunung, selepas 2-3 bulan hampa... malas da yang semakin menguasai diri... macam mana nak capai kalau cengini... xpasal2 hang kena baki bawa gi next year pulak... hahahaaa... xnak lar macam tue ekk! (^.^)

Tahun ne aku ada beberapa list tuk diri sendiri :

- first mesti lar nak tunaikan azam 2013 yang xtercapai. yang ne wajib! kalau tak aku xkan rasa tenang... bahahahaaa

 - nak banyakkan exercise. sebab banyak sangat lelemak yang degil melekat kat badan aku ne... sayang betul lemak nak keluar dari badan tuan dia ne... T.T  lagipun senaman bagus tuk kesihatan apa... heee

- berubah kearah kebaikan. mendapatkan redha Allah, parents and tuk kebaikan diri sendiri. doakan yang baik2 yer... contohnya, aku yang free hair ne... korang paham2 jer lar yer...

- nak kahwin! hahahaha...kαlαu dαh kαhwin, pαstu dαh αda αnαk sendiri. Mesti bestkαn. Uploαd gαmbαr αnαk sendiri bαnyαk-bαnyαk kαt instagram dan facebook! bahahahaaa... xdala aku merepek jer... terkadang dalam usia ne terasa juga nak menempuhi kehidupan yang baru bersama orang yang terpilih... jeles juga tengok kawan2 yang lain dah kahwin & then ada anak... bahagia jer dunia mereka... tapi xpala, mesti Allah dah tulis sesuatu yang indah tuk aku! cuma tunggu masa & saat yang sesuai jer...

InsyaAllah, dengan izin Allah dipermudahkan segalanya!

Love,
Miss Boo

4 comments:

  1. semoga dapat capai ape yg ingin dicapai :)

    ReplyDelete
  2. Selamat menempuh 2014..semoga tahn ini lebih baik dari tahun sebelumnya..

    Miss Boo, mudah2an tercapai azam baru..all the best!

    ReplyDelete
  3. may all your wishes come true.. amin :)

    ReplyDelete

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥