Wednesday, February 26, 2014

Cuba Fahami Aku...





Malam ne tidak seperti malam-malam yang sebelumnya... Ntah mengapa aku terasa dan cepat sangat touching dengan kelakuan dan percakapan mereka... Aku hanya insan biasa... Aku pun tidak mahu semua ini terjadi... Aku diam kerana aku sangat kecewa dengan sikap mereka... Tetapi mereka langsung tidak memperdulikan diriku ini... Sepertinya aku tidak memberi apa-apa makna kepada mereka... Ka mereka menganggap aku ini halimunan sehinggakan mereka tidak sedar dengan kehadiranku di sini... (T_T)

Aku sentiasa cuba memberikan yang terbaik untuk mereka... Tapi mereka langsung tidak menghargainya... Mereka tidak cuba untuk mengerti aku dan memberikan sokongan malahan mereka yang menolakku jatuh... Yaa,,aku memang tidak keluarkan air mataku untuk menunjukkan yang aku sedang bersedih,tapi hatiku sudah banjir menangis kesedihan... Ya Allah,berikanlah aku ketenangan dan kekuatan menghadapi semua ini... Aku tak berdaya tanpa pertolonganmu...



11 comments:

  1. Kadangkala airmata itu perlu untuk memuntahkan segala rasa. tapi menangis depan mereka hanya akan menonjolkan kelemahan kita .kuatkan hati kita. insyaAllah kita mampu tempuhinya :)

    ReplyDelete
  2. Jangaan sedih2 .. insha Allah ada orang yang masih faham kita :D Allah :) Aminnn , semoga kuat hadapi semua ini .. memang kadang2 saya pun rasa macam x wujud n x berguna , memang sedih timee tuu :'( tapi xdak sapa pun yang paham kan ... :( Kita hanya boleh mengadu kat Allah jaa huhu

    ReplyDelete
  3. tak pe kuatkan diri...semua tuh ujian dariNya...jgn fikirkan sgt , karang kita yg stress, walhal org tuh tak pernah fikirkan perassan kita kan...erm akak berdoa jerh ya :) senyum hihi

    ReplyDelete
  4. ee pun pernah rasa camtu. tapi selalunya sebab pms. hm. T__T

    be strong k kak. biasalah tu manusia ni kadang tak pikiaq orang lain. susah sangat nak paham.nak jaga hati orang lain.
    kadang kita yang melebih jaga hati depa. takpa. setiap benda baik yang kita buat. ada baiknya untuk diri kita nanti.

    =)

    ReplyDelete
  5. alahai.. napa sedih2 ni dik.. jgn la sedih2.. kalau rasa airmata tu perlu dikeluarkan, keluarkan je.. jgn dipendam.kadang2 perlu juga keluarkan ia demi kekuatan untuk diri kita..

    ReplyDelete
  6. kuatkan semangat n jgn berhenti berdoa ..dont sad2 :)

    ReplyDelete
  7. Bila kita tiada baru mereka merasai kasih kita. Menangis itu melegakan. haha.
    Namun, jangan terus bersedih. Allah kan ada. :)

    ReplyDelete
  8. terima kasih tuk kata2 semangat dan nasihat anda semua... thankss... :)

    ReplyDelete
  9. sabar.
    kadang-kala, kita perlu buat tak tahu saja

    ReplyDelete

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥