Saturday, February 1, 2014

segmen : blogwalking CNY bersama ayuinsyirah



Gud Nyte Eberibady... *OhMySpelling* hahahaaaa... ampunkan saya yerr!

Ok macam besa masa2 begini baru aku aktif ngan dunia blog aku... malam ne aku pun nak join segmen yang Cikgu Ayu adakan... tak susah sangat pun syarat dia bagi... (baik sangat cikgu ne, tak garang pun...) hehehee... Segmen kali ne memang bagi kebaikkan tuk blogger yang macam aku ne... sebab tue lar nak join!



Jom larr kengkawan join segmen ne cepat2... Segmen ne sehingga 2Februari2014 ne jer tau!
Mari lar kita sama2 eratkan perhubungan sesama blogger... ^^

P/S::: Xing Nian Kuai Le... Gong Xi Fatt Choi!!! Happy Chinese New Year for those who celebrates especially to my cousin and my dearest friends... Let the Horse share their strength,, wealthy,, prosperity,, happiness and love to all...


Love,

9 comments:

  1. Hai.. singgah malam kat sini dr segmen yg sama.. Salam kenal. ;)

    awansamudera.blogspot.com/2014/02/segmen-blogwalking-cny-bersama.html

    ReplyDelete
  2. salam kenal :)
    singgah sini sambil dgr lagu..

    ReplyDelete
  3. mekacih ye sudi join segmen ayu... hehehe.. joom kita bersama2 blogwalking ke blog kawan2 lain... ayu dh buat senarai...ade dibawah ni link nye...

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/02/senarai-peserta-segmen-blogwalking-cny.html

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum, Hai... Kiera blogwalking peserta segmen sis Ayu.. Follow sini juga ^_^
    SEGMEN : blogwalking CNY bersama ayuinsyirah (Kiera)

    ReplyDelete
  5. Singgah dari segmen yang sama dan balas kunjungan...semoga berjaya...done follow kembali..

    ReplyDelete
  6. salam... mia singgah dari segmen yang sama

    http://www.mialiana.com/2014/02/segmen-blogwalking-cny-bersama.html

    ReplyDelete
  7. IM singgah sini. Dari segmen yang sama. Invisible Note :)

    ReplyDelete

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥