Monday, February 3, 2014

Tukar Nombor Akaun Dah...



Hello~ 

Tukar nombor apa pulak ne???!!!! Wahai kawan2ku sekalian,,adakah anda semua sudah mengetahui bahawa CIMB Bank dah tukar nombor pemegang sedia akaun dia kepada 10digit yang dimana sebelum ne mempunyai 12-14digit... Kalau kaurang dah tau oke lar... Takda larr jadi macam aku ne yang agak ketinggalan,, dapat tau pun baru jer tadi melalui status updated kawan kat Facebook (T_T) sungguh sadis bagi aku... heheheee

Sumber : http://www.cimbclicks.com.my/upgrade.html


Lepas jer baca tue aku pun kelam kabut check untuk kesasihan berita ne,,eyaalar kan kadang2 kawan2 aku ne suka bergurau manja2 main updated... hikhikhik... So aku pun menjalankan penyelidikan and the result menurut laman web CIMB, semua akaun deposit yang sedia ada - simpanan, semasa, dan deposit tetap - dan pinjaman akaun telah diberikan nombor baru bermula hari ini walaupun nombor akaun lama masih bekerja... Kad kredit dan akaun peti simpan selamat tidak terjejas oleh perubahan ini... Nombor akaun lama anda masih operasi... Hanya nombor akaun baru anda akan dipaparkan di ATM dan CIMB Clicks...

Habis jer membaca dengan penuh penghayatan aku pun straight buka CIMB CLICKS,, teruja juga nak tau nombor akaun baru CIMB aku tapi dalam masa log in tue,, aku sempat juga lupa ID aku (T_T) nampak tak berapa lama dah aku lupakan CIMBCLICKS aku ne semenjak aku dah jadi surirumah yang berjaya... hahahhaa... Last log in pun dalam bulan October 2013...  Excited sangat check nombor akaun sehinggakan daddy and adik aku sekali aku tolong lookup kan guna cimbclicks aku jer sebabnya aku tak tau dorang punya ID and password... kihkihkih... 

Kali ne aku boleh hafal dah nombor akaun aku daripada sebelum 4digit permulaan jer yang aku ingat sebabnya senang sangatkan 1004******** hahahaaa... Tapi daddy sempat lagi bising2 *menyusahkan lar CIMB ne blaaa blaaa blaaaa* ermm,,aku hanya mampu ketawa jer... Nak buat macam manakan... Kena lar follow jer kalau tak suka tukar bank lain... wahahahaa

Love,


15 comments:

  1. wajib tukarke?akak blom tukar lg...alamak

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia automatik tukar dah kak tinggal check number akaun baru kite je...

      Delete
  2. Blogwalking.. jom tengok drama melayu terkini di blog saya, http://pencetakmovie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mungkin nak kasi senang hafal kot sebab pendek. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa... mgkn lar... susah nak hafal terlalu panjang :(

      Delete
  4. Yer ker...akak pun ada akaun kat CIMB tu...tapi bgus jgk dia tukar sebab yang ada sekarang ni panjang sangat..hehe..terima kasih sudi singgah kat blog saya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aahhh kak...senang sikit nak hafal.. hihiii... lps ne da blh pass hafal nombor dia mcm hafal no.tel...

      Delete
  5. secure your account numbers... dont share them to anyone..
    just a reminder
    have a secure day

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks for the reminder :) have a bless day...

      Delete
  6. Replies
    1. eyaaaa adikku lisa... heheee... tp xpa kot just digit dpan je... hehehee

      Delete

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥