Monday, March 31, 2014

BLOG PALING SMART by Cik Aish

Jom join Contest Blog - "Blog Paling Smart" by Cik Aish


Antara kriteria yang ditetapkan oleh Cik Aish :
 template kemas dan teratur
 pemilihan layout yang kreatif
 susunan sidebar yang menarik
 jangka masa yang singkat untuk loading blog korang
 blog yang ringan, simple, smart, cantik, gojes!
Saya menyertai pertandingan ini sebab ingin mencabar keyakinan diri biarpun saya tahu banyak blog yang lagi awesome and smart dari blog saya yang baru 3bulan dilahirkan. Im start from zero dan belajar sendiri code2 penting mengunakan beberapa tutorial blog. Segala yang ada dalam blog ini atas usaha "try and error". Akhirnya saya berhasil mengedit blog yang tak seberapa ini. Edit blog berjam-jam depan laptop bukan suatu perkara yang senang tapi ianya suatu kepuasan kepada diri dan mengajar erti kesabaran serta jangan mudah putus asa.

Hadiah contest ini adalah SET VITAMIN PENJAGAAN KULIT SHAKLEE. Saya nak set vitamin ini sebab ramai yang cakap produk SHAKLEE best dan yang paling penting ianya HALAL. So, saya nak rasai sendiri pengalaman mengunakan vitamin ini, lagipun tak rugi mencuba. InsyaAllah jika sesuai dengan saya, mungkin saya menjadi pengguna tetap SHAKLEE. hehehe. Hopefully rezeki berpihak kepada saya. 

Love,

7 comments:

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥