Sunday, March 30, 2014

Contact Me



How to contact me?


Kemain rajin nak buat post Contact Me, nampak tak kegigihan aku kat situ... kihkihkih... Saja jer nak tambah tab contact me, so senang orang nak get in touch dengan saya yang feeling ala2 retis ne... :P

  • Boleh add saya terus kat Facebook and Instagram yer :) Selalu updated pasal life and picture kat sini... Kalau rasanya nak berkawan dengan budak comel ne dan mengeratkan ukhwah sesama kita serta mengenali satu sama lain add saya yerr... Dont be shy bebeh :D I'll always welcoming you all...
Muka Buku saya - Click kat gambar tuk add :)

 Instagram saya - Click kat gambar tuk add :)

  • If korang nak bertanya mengenai benda2 yang berupa privasi atau personal, nak bagi apa2 pandangan, teguran mahupun komen yang membina tentang saya dan belog ne. Do and direct email me at baybeezura@gmail.com Do not hesitate guys! :) google+ 

     
  • Nak twit twit pun boleh jer... Korang boleh terus tweet kat saya di twitter @imbaybeezura ok.. Ne bagi sesiapa yang malas nak taip panjang2 melebihi 160patah perkataan yerr... :P 

  • Sekarang zaman Wechat yer anak2... hikhikhik... Ada juga tapi kena request personally ok? HAHAHA... :P Sebagai langkah berjaga2... Pengalaman mendewasakan kita... ermmm 

So, you ollsss ringan2kan lar jari jemari yang comel tue yerr.... Hihihi... ^___^ 
Any question and inquiry can contact me as soon as possible bebeh :) Dekat ask.fm pun alright jerrr...
Keep in touch...


Toodles,
Baybeezura

7 comments:

  1. hamboi... gigihnya dia... hehe

    ReplyDelete
  2. byknye cabang utk dihubungi tu..hehe

    ReplyDelete
  3. terus mengigihkan diri.. boo! :)

    ReplyDelete
  4. hai sis :) blogwalking here and already click your tabung^^ kihkihkih. you may visit mine too :)

    ReplyDelete

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥