Monday, April 7, 2014

Agensi Cari Jodoh



tolong adjust kawan kau sorang tuk aku... - pele
ada member tak? bagi kenal arr... - putut
bagi match sorang bebeh ngan aku... - peng
whatttt?!!!! apa kaurang ingat aku ne agensi cari jodoh?  pffttt~ -_-'
aku paling rimas lar bila mereka2 ne buat request macam ne kat aku... wakluhhh... ingat aku ne kaunter pertanyaan agensi pencarian jodohka apa? sejak bila aku kerja ngan agensi jodoh ne? bukan tak nak tolong tapi aku tak suka lar buat macam ne... takda faedah langsung... tak pasal2 aku musuh ngan member sendiri cause memandai jer buat perkara ne...

ok, aku boleh terima alasan kaurang just nak berkenalan and be friends, kalau kau single lagi belum ada anak bini takpa kot ne dah ada keluarga sendiri... kau boleh lar cakap kat aku supaya jangan risau dan suruh rahsiakan. fine, aku boleh simpan rahsia tue tapi kalau bini kau dapat tau takkan naya aku? aku yang first kena kot braderr... sebab point dia aku yang bagi kenal kamu... ermmm... yang single pun sama 2x5 perangai.

 sorry larr brader, bukan tak nak tolong... tapi aku ada jalan penyelesaian yang terrbaikkk punyer... apa kata SMS ON CINTA dan hantarkan ke 33999... confirmm ramai yang sangkut punyer... so boleh adjust sendiri...

gambar sekadar hiasan


streessss lar selalu macam ne... desak-desak minta kenal, minta nombor hengpong  lar dan berkali-kali bertanyakan hal yang sama kat aku kat chat... jangan sampai aku delete facebook aku gara-gara benda merepek ne... tak best lar...

pleasee jangan sampai rasa respect aku kat kaurang hilang ok? time tue memang kecik besar kecik besar jerr aku tengok kaurang satu2... pangkat kaurang pun aku tak fikir lagi dah... kaurang dah tau kan aku tak suka di desak and tau level mengamuk aku boleh mencecah sampai mana...  tak syok lar kalau kita tak bertegur sapa gara-gara hal macam ne, lagipun kamu buddy Mr.Sepet aku!

jangan nakal-nakal oke... nanti bini / gf kaurang marah... hihihiii... mentang-mentang lelaki kuota kahwin sampai empat... ada hati nak buat macam tue... buekkkk!







13 comments:

  1. hahaha betul, ingat kita ni agensi kepe hihihihi

    ReplyDelete
  2. Cikna pun sllu gak kene camni, wat dont know je ti dia snyp sndri.........' tapikan baik gak klu jd telangkai ni......;-)

    ReplyDelete
  3. haha... sabar... jangan dilayan kaum2 yang macam tu...

    ReplyDelete
  4. jodoh itu pasti datang kan. keep smile :)

    ReplyDelete
  5. hahaha kita sma la dik oi. kak pon selalu ja org soh cri girlfren kadang2 rsa menyampah sangat .
    takut jugak kalao kita cri than nanti dorang putus kita plak dipersalahkan sebab matchkan dorang
    kalao boleh benda2 mcm ni elakkan la.
    hehehe :p

    ReplyDelete
  6. kalau org swoh akk carikan jodoh tuk dorg akk swoh carik sendiri...hhee

    ReplyDelete
  7. Hehe...biasa la tu....sebab adik cun tu diorang baje kawan2 adik pun cun jugak..tu mintak adik supply kawan2 tu...buat dono je..anyway, tq singgah blog akak..huhu

    ReplyDelete
  8. ehem ehem adjust utk i sorang boleh tk ? :p haha
    mb jgn stress2 nnti tk awet muda

    ReplyDelete
  9. sy pun ada kwn cam ne.... stress... ingat kita ne sng2 nak bg kwn kita kat dorg... kalau perangai senonoh xpa jgak kn?? hahah
    jom join segmen 3 hari ne.... saya nak jd tukang klik iklan anda2 semua...... jom3..... 3 hari ja tau...hehehe...

    http://alyanimatshah.blogspot.com/2014/04/segmen-jom-exchange-link-iklan.html

    ReplyDelete
  10. biasalah,, kadang2 diorang saja jee cakap macam tuuu,..

    ReplyDelete
  11. sabar dear sabar :) suruh diorang cari sendiri laa . hihi . kan kan .

    ReplyDelete

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥