Wednesday, May 21, 2014

Liebster Award : Part 2



Liebster Award... So here we go again... Kali ini Iolss telah di tag oleh Aimi | AM | Ann and Yun Sing... Tengs korang sebab sudi tag MissBoo, biarpun sebelum ini dah pernah jawab Liebster 1...


Soalan daripada AIMI :
 1. Dayang Norbaizura binti Awang Halifah nama yang berdaftar kat JPN.. hehee... Berasal dari Sandakan, Sabah. Memilih menjadi blogger untuk menambahkan kenalan serta pengetahuan sambil mengisi masa yang dibazirkan... :P
2. Sebenarnya ingin menjadi seorang tentera, sebab dari kecik lagi minat dengan benda-benda lasak ne, tapi sampai sekarang hajat tak kesampaian sebab tak mendapat restu ibu... TT_TT
3. Impian belum tercapai? Selain ingin hantar parents pergi tunaikan ibadah Haji, satu impian untuk diri sendiri yang belum tercapai ialah : 
Dari gambar ne tentu korang dah boleh teka apa dia impian yang belum tercapai ne kan? hahahhaa :P

4. Tiga lagu dalam fikiran: Gadis Jolobu by Waris, Rindu Padamu by Yassin and I Wanted You.
5. Everytime nampak tiga ekor lipas ne memang akan automatic ketawa fullblast ok... rasa lucu betul sebab gaya-gaya dorang yang nakal, selalu kenakan Oggy... Hahahahhaa... Sampai i kena panggil DeeDee oleh Mr.Sepet. 

6. Kereta Idaman. Rav4... wowwww, memang minat sangat ngan Rav4 sejak dulu lagi. Ntah kenapa.

7. Of course larr I pilih PINK... hahahhaa... My mum pena cakap, I minat pink ne sebab masa mum mengandungkan I, my mum suka tengok cartoon Pink Panther. Ngeee~
8. Kawan yang paling rapat nama dia Yunie Khan. hehehee... 
9. Perangai buruk yang orang tak tahu. Malas sambut call and borak lama2 kat phone... Idk why. So, lepas ne dah tahukan? Sila elakkan benda ne... heheee
10. Jenama tudung / baju yang saya suka? ermmm... Seriuosly, saya tak kisah apa jenama sekali pun, yang penting selesa digunakan. Jenama pasar malam pun ok jerr asalkan saya nampak gojesss gitu... hahahaa...




Soalan daripada AM :


1. I'm born in month of November. pewittt!
2. Yes, I do and the person is Shafrin bin Juani. He is so special in many ways and his own style. mihmihmih
3. Person that I most hate are rude people. Test your rudeness with me and anda akan mendapat habuan yang paling bermakna daripada saya. :P
4. Yunie Khan. Rasanya dalam blog ne nama dia yang balik-balik saya tulis... buekkkk... hahahaaa
5. My hope for our relation that last until jannah and we will never forget to each other samada dalam susah mahupun senang.
6. My 1st meeting with her when we at secondary school but that time we not talking to each other cause she is my senior. So officially when we take course make up and beauty therapy. The last time we meet at 13 May 2014.
7. Tidak. Saya sudah menghabiskan pengajian saya pada tahun 2010. :)
8. Saya sayang guru saya kerana mereka telah banyak memberikan saya ilmu serta tunjuk ajar yang berguna. Terima kasih cikgu.
9. No. Seriously, saya tidak sesuai menjadi seorang guru kerana saya seorang yang cepat baran... hahahahaa... Pekerjaan ini memang bukan untuk saya.
10. In fact, I can not remember when. Kan saya dah lama tinggalkan zaman persekolahan mahupun kolej. weheee~
11. Cikgu Ailyn. Saya pilih beliau kerana nama beliau yang pertama terlintas di fikiran. Tahniah cikgu. bahahahaha!
  

Soalan daripada ANN : 
1. Tak pernah basuh. Selalunya adik yang basuh... hahahaaa
2. Semalam makan roti ngan kuah ayam masak kari. 
3. Impian masa kecik nak beli kereta dan rumah besar. Pegi travel around the world... heee~ #typical
4. Pernah... Kan I retiss yang hanya layak menyanyi kat tandas. Pelbagai jenis lagu and genre I pernah nyanyikan but Persimpangan Delima by Nora the lastest one. hahahaha!
5. Long sleeve shirts or baju kemeja. Semestinya warna PINK... mihmihmih
6. Sekali jer itu pun masa gaduh ngan Mr.Sepet, dah tahap maksimum mengamuk so pintu yang menjadi sasaran. Lepas tue xda lagi main tendang2 pintu dah insaf sebab ibu jari pula yang sakit lepas tendang pintu yang tak bersalah. Hahahahahaa
7. Tak ingat kalau masa kat sekolah dulu ada member yang macam ne... Ngeeee~
8. Tak pernah... hahaha... okee tipu! Mestilah pernahkan. Semua student pernah laluinya... *peace yoooo
9. Kat sini xda 7E... Lagipun duit seringgit apa benda yang boleh saya beli ar? Kalau kedai k*ling macam2 saya boleh beli... hahhhh
10. Dah sehari tak charge phone. *dah offkan hp semasa menaip entry sebab dah low bat sangat. kes malas charge*
11. I prefer basuh pinggan. Idk, rasa lagi best basuh pinggan mangkuk. So sesiapa adakan kenduri boleh upah I ok? kehkehkeh



Soalan daripada Yun Sing :

1. Dayang Norbaizura binti Awang Halifah *sebenarnya penat juga jari I duk taip nama sendiri. T_T*
2. Pendengar setia dan penyimpan rahsia yang baik... Hahahaha... Okok, saya seorang yang periang, clumsy and messy, sensitif, penyabar dan seorang yang paling setia... :P Kalau boleh nak elak soalan ne sebab macam (masuk lift tekan sendiri) pula... emmm
3. I like it dear! Buka blog Yun Sing jer dah nampak c Pou... kehkehkeh
4. Misteri dan pendiam. *peaceee*
5. Cara bahagikan masa? Susah nak jawab soalan ne sebab saya tak berapa cun dalam bab bahagikan ne,if buang masa memang saya champion. :P
6. Pernah! Saya selalu naik bas awam. Baru hari isnin yang lepas saya menaiki bas awam.
7. Cita2 yang tak kan kesampaian ialah tentera. Saya memilihnya sebab minat dengan aktiviti dan tugas yang lasak serta mencabar. 
8. Kebolehan? Masak nugget and sosej sampai hangus. hahahaha... Hebat idok?
9. Namee Roslan dan Fatin Liyana merupakan sumber inspirasi saya yang betul2 membuatkan saya tertarik untuk berblog. *clap for them* heeeee
10. Lagu kegemaran banyak sangat jika hendak ditaip so saya pilih lagu Just Give Me a Reason. Siapa yang tak tahu lagu tersebut mari I back hand sikit kat awak... :P
11. Everything that happened in my life is the most memorable experience that I owned.

Alhamdulillah dah abes jawab. Tapi saya xkan tag blogger lain or buat soalan. Ade Paam?! byeee~ Tengs sudi tag and baca... xoxo


    6 comments:

    1. hahaha cerita tu sangat seronok. df suka tgk. kelaka. haha nak nak dua ekor kucing tu kesian hahaha

      ReplyDelete
    2. Hehe... selamat menjawablah ye...

      ReplyDelete
    3. i love pink color tooo hee :) no wonder blog miss boo pinkish ya

      ReplyDelete
    4. lepas kak boo married :* yaya pulak married :* haha . tak nak langkah bendul . haha

      ReplyDelete
    5. minat jadi askar gak TT^TT tapi abah tak bagi ahaha XD
      and skrg dah rabun so... urmmmm mmg terlepas dah XDD

      kalau Misaki, jenis malas nak balas msg phone... bkn taknak balas tapi liat nak balas.. ahaha XD

      ReplyDelete
    6. sedapnya nama kak boo.. ada dayang gitu.. hikhik.. seriously, tgk akak mcm lembut2 je... xsangka kak boo nak jadi askar.. hekhek..

      ReplyDelete

    Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

    FOLLOW+ DASHBOARD♥