Please Click My Adv... ThankYou!

Please Click. TQ!

Friday, June 20, 2014

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Tahun 1435H/2014M



Salam Jumaat semua. Alhamdulillah lagi beberapa hari kita akan menyambut bulan Ramadhan Al Mubarak. Semoga Ramadhan kali ini memberi seribu makna dan perubahan dalam diri kita. 


  CPUV dari Miss Nang...


Hye Bulgogi Brothers Korean Burger and Invest Smart welcome to my blog and please be nice to me oke? I'm luving it... heee
Kepada semua pengunjung blog ini ringankan jari jemari anda tuk click "mereka" ya. Tengkiuuu...


10 comments:

  1. nice sharing awak! maknenyaa ade lg sminggu laa nak puasa ^^

    Wah.. tahniah awak. alhamdulilah :)

    ReplyDelete
  2. waaahhh.. dah terasa aura2 ramadhan kan ?? hehehe..

    Zara dtg ziarah sni smbil mnabung.. salam jumaat Booooo =D

    ReplyDelete
  3. waaa best nye double cpuv :D tahniah..hee kalau saya nampak saya klik2 hee insyaallah

    ReplyDelete
  4. salam dear..

    wah, semangat pula tengok jadual waktu imsak dan sungkai tu..nda sabar sudah ni mau posa..hihi..

    ReplyDelete
  5. wow cool XD tahniah sis Boo.. jeles aih Hikari nengok :D
    owh owh dekat sana sahur awal bukak pun awal :D lupe XDD
    pejam celik je kita dah nak puasa kan sis Boo ^__^

    ReplyDelete
  6. Wah. Tahniah. klik revive untuk awak. :)

    ReplyDelete
  7. kejap je nk masuk Ramadhan:)

    ReplyDelete

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥