Please Click My Adv... ThankYou!

Please Click. TQ!

Wednesday, June 25, 2014

WW : Menantu Terbaik

(Schedule Post)



Seakan menjadi trend dah sekarang ne kan pasal Menantu Terbaik...
Maaflah MissB pun tak nak ketinggalan dengan trend ne... Menantu Terbaik adalah Orang Sabah. Hahaha. 
Actually, negeri mana pun dan apa pun pekerjaan dia yang penting menantu dan bakal menantu tue baik dan hormat ngan suami/isteri dan keluarga dia sekali. Kan kahwin ne bukan setakat berkahwin dengan pasangan masing2 juga kahwin dengan keluarga dia.

P/s: Jadi anak menantu yang baik sudah jangan jadi anak hantu pula. Hekhekhek

11 comments:

  1. betul tu.. hehe.. menantu mana2 pun baik kan...

    ReplyDelete
  2. dah jadi trending pulak kan "menantu terbaik" ni.

    ReplyDelete
  3. okay! memandangkan akak pon org sabah I LIKEEEE DAN SETUJU HAHAHA

    ReplyDelete
  4. Mane2 pun leh jadik menantu terbaik. Lai lai lai~

    ReplyDelete
  5. orang sabah putih putih gebu, hehehe

    ReplyDelete
  6. hahaha terbaik juga dari melaka :D

    ReplyDelete
  7. Hehe. PG pun orang sabah, juga seorang menantu :D
    Proud to be sabahan! Hihi ;)

    ReplyDelete
  8. wah!!mohon ubah auta tu jadi fakta ni.Menantu terbaik adalah orang kelantan.hihi.

    ReplyDelete

Done Reading? Leave a short letter for me... I'm appreciate it... :)

FOLLOW+ DASHBOARD♥