Wednesday, June 25, 2014

WW : Menantu Terbaik



Seakan menjadi trend dah sekarang ne kan pasal Menantu Terbaik...
Maaflah MissB pun tak nak ketinggalan dengan trend ne... Menantu Terbaik adalah Orang Sabah. Hahaha. 
Actually, negeri mana pun dan apa pun pekerjaan dia yang penting menantu dan bakal menantu tue baik dan hormat ngan suami/isteri dan keluarga dia sekali. Kan kahwin ne bukan setakat berkahwin dengan pasangan masing2 juga kahwin dengan keluarga dia.

P/s: Jadi anak menantu yang baik sudah jangan jadi anak hantu pula. Hekhekhek

11 comments

June 26, 2014 at 9:44 AM

betul tu.. hehe.. menantu mana2 pun baik kan...

June 26, 2014 at 10:15 AM

dah jadi trending pulak kan "menantu terbaik" ni.

June 26, 2014 at 1:00 PM

okay! memandangkan akak pon org sabah I LIKEEEE DAN SETUJU HAHAHA

June 26, 2014 at 9:02 PM

Mane2 pun leh jadik menantu terbaik. Lai lai lai~

June 27, 2014 at 5:32 PM

orang sabah putih putih gebu, hehehe

June 28, 2014 at 3:11 AM

hahaha terbaik juga dari melaka :D

June 28, 2014 at 1:13 PM

Cewah :p

June 28, 2014 at 8:41 PM

Hehe. PG pun orang sabah, juga seorang menantu :D
Proud to be sabahan! Hihi ;)

June 29, 2014 at 11:00 AM

menantu hantu :)

June 29, 2014 at 3:30 PM

hihi :D

June 29, 2014 at 4:46 PM

wah!!mohon ubah auta tu jadi fakta ni.Menantu terbaik adalah orang kelantan.hihi.

Post a Comment